:::::::: REGOLE DI CORRETTEZZA::::::::

Vi prego di evitare di parlare in modo offensivo, blasfemo, accanito o pesante contro persone riconoscibili.
In questo blog sono tutti benvenuti, e tutti possono intervenire in anonimato (ma ricorda che il tuo pc viene identificato), con un nome di fantasia o utilizzando il proprio nome vero. evitate di firmarvi con nomi di altre persone, cosa sleale e di cattivo gusto. buona discussione

ARE YOU NOT ITALIAN? PLEASE CLICK HERE AND LEAVE A MESSAGE -

giovedì 25 ottobre 2007

8) PIATTAFORMA LOGISTICA "AUTOPARCO" DI VIA DRIZZAGNO

mi si chiede di aprire una discussione su una delle opere previste ed approvate da realizzarsi in comune di Scorzè: la piattaforma logistica di via drizzagno, una grande area attrezzata che faccia da raccolta e smistamento merci, parcheggio automezzi, che nasce con l'idea di soddisfare le esigenze di mobilità e stoccaggi di alcune aziende del territorio e di una grossa azienda di trasporti già operante a Scorzè.
Le finalità di tale opera sono molteplici, non ultima quella di dare possibilità ai padroncini del territorio di parcheggiare i propri mezzi, evitando di doverli posteggiare lungo le strade, nei parcheggi per auto o nelle aree di servizio. Altra utilità di tale opera è quella di concentrare in un solo punto gli arrivi (dalle aziende produttrici) e le partenze (verso i mercati nazionali) di tutte le merci, portando i camion-navetta (cioè quelli che fanno spola continua tra aziende e magazzini) fuori dal centro urbano.

21 commenti:

Anonimo ha detto...

bravo arachesostufo!
eora riscrivo a richiesta, cossì tutti capisse cossa penso!
"arache so stufo, parchè no parlemo dell'autoparco che te ga discusso ieri sera in magioransa?
dai, cuea roba da 140 mie metri quadrati, cuea che xe portada vanti dall'assesor ae brentane e dal menatubi che xe to compare in lega, cuea robeta da niente che portarà ancora pi trafico a scorsè, cuea che prevede 'na bea fonte de inquinamento in aperta campagna (cossì i fossi i podemo tranquiamente impenir de porcarie, tanto no me ne frega niente se dopo l'aqua vegnarà usada par darghe da bevare ai radici dai contadini che stà pi sotto), cuea roba là insomma. se no te sa quaea, chiedaghe pur ae brantane e al menatubi, ai incontri che i ga fatto sue case private par mettar d'accordo tuti i proprietari de san martin campanaro, quei che i riceve e teefonade ogni giorno dae scarpe varie (parchè i impegni se porta a termine, e de corsa anca!). dai, parlemo de robe divertenti e veramente trasversai: a chee riunion no ghe iera soeo quei dea lega, ghe iera anche quei de igino: soeo che quei de igino de note (sue case private) i xe boni e i xe bei, i diventa cativi soeo in publico o in consiglio, quando qualcuno xe lava a boca sui "finansiamenti par a campagna eletorae" del consigliere regionae. almanco lu li ga denunciai e i xe publici! dighe al menatubi che nol xe preocupe, a san martin a prosima volta femo a sagra sul piassae de scarpa e el radicio o portemo dall'argentina: laà no i dovaria aver 'na sindaca verde, un assesor all'agricoltura e un menatubi interesai a sfartare 140000 metri quadrati de tera verde par metterghe sora i camion."

Anonimo ha detto...

Ga rajon san martino.
Niente camion a san martino, tutti in centro, e posibilmente in via Cercariolo, e chi sa che i residenti se sofega tutti!

Anonimo ha detto...

ma non è in progetto anche la nuova via bigolo? quindi i camion andrebbero diretti dalla fonte a via drizzagno.
un po di traffico in meno su via cercariolo non guasta, ma non sarà risolutivo.
non capisco cosa centra rio san martino.

Anonimo ha detto...

Che pagliaccio!
Considerato che quella di ieri era una riunione di maggioranza, direi che il cerchio si stringe sull'autore di cotanta pia scrittura, basta analizzare chi fossero le voci dissenzienti.
Allora, perchè non sei andato a dare del "menatubi" all'interessato personalmente, visto che eri li, invece di nasconderti dietro ad un pc, se hai un minimo di dignità?

Anonimo ha detto...

ste riunion no se podaria farle in publico?
almanco capimo tutti chi che xe i paiassi, chi che mea conta e chi che xe mejo.
ma go idea che sii tutti pexo.
si tutti precisi

Anonimo ha detto...

Che vergogna! Non si può parlare di problemi che c'è sempre il più intelligente che pande decisioni,discussioni,perché ha l'unico motivo di andare contro per forza perché in campagna elettorale ha promesso cose che non si possono mantenere. È sicuramente un mediocre politico di campagna...

Anonimo ha detto...

cosa centra l'autoparco con i camion in via cercariolo?
dai, non diciamo stupidaggini.
a scorzè lo sappiamo tutti chi e come sta portando avanti l'autoparco, e questi se ne fregano di via cercariolo.
io sono a favore, perchè lo sono sempre stato, è una vecchia idea anche della precedente amministrazione. però non confondiamo le cose.
arachesostufo, le cose che sono successe nelle case private di san martino le conosci?
forse non ti interessano, ma forse sbagli. dovresti conoscerle, così eviteresti commenti sui vecchi della politica che hai fatto su altri blog.
certo il progetto è bello, ma era bello anche il progetto aprilia, anche i progetti di espandere la san benedetto, anche i progetti della nuova zona indistriale a sud di scorzè. solo che la lega era contro tutto questo. perchè?
e adesso siete a favore dell'autoparco proprio vicino all'aprilia e alla san benedetto. tra l'altro, visto che avete cancellato una zona industriale, il vostro autoparco sarà davvero in mezzo ai campi. dirai: ma vicino c'è aprilia. bravo! ma ti ricordi le battaglie della lega contro l'aprilia perchè l'aprilia era "in mezzo ai campi"? tra l'altro non sembra vada molto bene per lo stabilimento di scorzè. e se lo stabilimento dovesse chiudere, l'autoparco lì lo facciamo per chi senza zona industriale affianco che avete cancellato?
l'altra motivazione che la lega aveva contro l'aprilia era che finanziava igino. ok, spero che almeno scarpa o i privati non finanzino la lega, se no siete i rappresentanti primi della casta.

Anonimo ha detto...

bisognerebbe chiederlo a Piero B. ;)

Anonimo ha detto...

sarebbe bene che chi posta commenti li rendesse comprensibili a tutti. non si capisce niente, toni bepi piero tubi.

Anonimo ha detto...

Sfera!? Ma viento da a ionosfera? Ma chi vuto tore pa i fondei? Za qua dentro se fa nomi e cognomi da denuncia penae... Te vurissi anca nomi e coniomi? Serca de essar serio. Assa stare e continua a bloggare co altri nic...

Anonimo ha detto...

non dico di fare i nomi, ma di spiegare il succo.
'chiedi a piero b' cosa significa?

Anonimo ha detto...

Come chi è Piero B ??!?!?!?
Un cittadino di Scorzè, che una mattina si è trovato le canne fumarie dell'Aprilia a 1,5 metri lineari dalle proprie finestre.
E' il prezzo del progresso, no?

Anonimo ha detto...

Ma che citadino zeo, ga vinto premi leterari, medaije al valor, zeo alpin, zeo professor, zeo mobijer, lezeo contatori, ga lavorà all'Ene, zeo Avocato de campagna, zeo carrossier, ga fato el comandante de i vigij, zeo maestro, faeo e noti in albergo Venessia, gestisseo un Bredenbrefast... Questo voe saver stratosfera... Insoma sto poro beijo chi zeo?

Anonimo ha detto...

fronte veneto ga rason!
un omo xe quaifica par queo che el xe. a nova poitica de scorz� a voe che se ti te si, par esempio, un carossier che va a magnar e bevar a nova gorica coe donnine e l'ingegner, garantendo che a lega no far� opposision, te poi aver un capanon abusivo in meso ai campi; se invesse te si sta in gaera, sempre par esempio, i poe tranquiamente costruirte i camini a 1 metro e meso daea casa: comunque te si un disgrassi� e quindi muci e stecca!
bravo fronte veneto, ti si che te a sa longa! femo a lista dei boni e dei cativi: ai cativi ghe demo legnae, ai boni ghe femo capanoni.
'tento, fronte veneto, ara che so stufo de ti! ara che se 'ndemo al governo femo neto de ti e dee to puttanae.

Anonimo ha detto...

Beh, giustamente se Centomo costruisce i camini senza rispettare le distanze, è colpa della Lega che non ha fatto opposizione.
E una visitina dal geriatra, no?

Anonimo ha detto...

fronteveneto te fe schifo. che cittadino seo? come te te permetti de fare difarense tra citadini? e ti che citadino, o forse citadina sito? piero b. nol gavarà vinto premi leterari, o oscar o nobel, esatamente come quasi tuti i abitanti del mondo. vergognate. el ga i stessi diriti de saeute che te ghe ti. ebete.

Anonimo ha detto...

Diriti o roversi no se vede chi che el ze... Se vede chi che o sfruta pa motivi poitici... E voialtri si bravi a sfrutarlo... Forse ve si fati dare un pochi de schei anca voialtri pa a campagna eletorae da a'Prilia... E lu ze rimasto BEIJO... Ma chi voio tore pa i fondei? Pressoeai!

Anonimo ha detto...

Pa queo del formajo... Andar a magnare el pesse co quei che te ghe dizi merda da a matina a sera te quaifica come democristian falso... Continua così che no te 'ndarè mai al governo... O almeno spero de no... Pezo de ti no ghe ze nessun...

Anonimo ha detto...

Senti chi parla...alleati alle ultime politiche con i partiti dell'indulto.
Almanco taxi, venduto!

Anonimo ha detto...

fronte veneto, torna a cittadea che xe mejo. Da quando te sì qua, te ga soeo fato dani a tutta a comunità de scorsè. So 'nda a magnare el pesse co Vianeo, no me vergogno par niente a dirlo, ma ghe voo da quando che nol xe più potente, e no ghe go mai tirà merda, né prima né desso. Ma no so mai 'ndà a nova gorica, nè go mai fato capanoni dove no dovevo farli.
Ti invesse te sì vegnuo qua a comandare su 'na tera che no xe tua, te sì vegnuo da ospite, pagato, e te te sì messo a fare el paron. Te ga fato i disastri pi impensai, faxendo e robe soeo par i to amisi. Amisi, gnanca tanto visto che tutti quei che vien a magnare el pesse co ti i xe i primi che te sputana in giro. Ridi pure, schersa pure, bevi pure co 'sti qua. Tanto prima o dopo i te assa a piè come che i ga assà a piè Vianelo che iera pi inteigente de ti.
Fa el to lavoro e moeghea de pretendare de fare el mediatore de vacche: no ghe xe pi late.

Anonimo ha detto...

Queo del formajo el ga e fobie... Se ga capio che ga qualcossa da scondar... Che non sia un capannon...